Informace pro rodiče

IMG_1282Fotbalová přípravka SK Pozořice.

Jsme fotbalovou přípravkou působící pod klubem SK Pozořice. Máme mezi námi hráče mladší a starší přípravky, tedy dětí ročníků 2004-2009. Používáme tréninkové metody vycházející z moderních pedagogických a sportovních metodik. Na děti nekřičíme, snažíme se je povzbuzovat a probouzet v nich další motivaci. Dbáme na všeobecný tělesný a mentální rozvoj osobnosti, ale nezapomínáme na to, že děti si chtějí hrát, a hrou, kterou se chtějí převážně bavit je fotbal.

Řídíme se mottem:

Kdo nic nezkusí, nic se nenaučí.

Znamená to, že povzbuzujeme hráče, aby zkoušeli nové věci i za cenu, že se jim na začátku nedaří. To platí jak pro trénink, tak pro zápasy. Hlavní není výsledek, ale zdokonalování se, dospívání po stránce tělesné i myšlenkové. Na fotbal se nechodíme vztekat, ale radovat z pohybu, hry a přítomnosti kamarádů spoluhráčů. Chceme, aby se děti na trénink těšily.

Tréninky

  • Rozpis tréninků naleznete v kalendáři v pravém sloupci. Rádi na tréninku přivítáme každého zájemce, který by se chtěl stát naší součástí a účastnit se nejen pravidelných tréninků, ale také turnajů a zápasů.
  • Rozdělení na mladší a starší přípravku. Trénink probíhá ve dvou skupinách. V první jsou hráči ve věku mladší přípravky a začátečníci, ve druhé pak již pokročilí hráči, většinou ve věku starší přípravky. Trénink vedou 2 trenéři.
  • Oblečení a obutí: Na tréninky hráči chodíme oblečení ve vhodném oblečení (dle počasí krátký/dlouhý rukáv, trenýrky/tepláky, termoprádlo při chladném počasí). Je-li trénink venkovní, je vhodné přijít v kopačkách se špunty, je-li trénink v tělocvičně, pak je nutné mít s sebou kopačky sálové s bílou podrážkou. Je možné a vhodné mít svůj míč (zejména hráči do věku 8-mi let míče velikosti č. 3, erární jsou pouze velikost 4). Chrániče nejsou povinné.
  • Občerstvení.  Během tréninku je nutné učit děti pitnému režimu. Proto nezapomínáme na láhev s vodou (nikoliv se syceným nápojem). Dítě se občerstvuje v cca 15-timinutových intervalech. Trénink znamená mimo zvýšeného výdeje tekutin také zvýšený výdej energie, proto hrozí-li, že by dítě mohlo pociťovat hlad, pak je vhodné, aby se před tréninkem občerstvilo energetickou tyčinkou (arašídy v medu apod.).